Možnost velkých zisků

Mnoho prodejců má svou vlastní kamennou prodejnu, ovšem aby své prodeje zvýšili, tak si zařídí ještě internetový obchod. Někdo má zase jenom e-shop a vyřizuje zakázky pouze přes internet. To už záleží na každém, přičemž je potřeba zvážit, kdy je jaká varianta vyplatí. Třeba při prodeji svatebních šatů budou chtít jistě zájemci vyzkoušet si je na vlastní kůži. Samozřejmě zřízení e-shopu na profesionální úrovni něco stojí, ale časem se nám investované peníze vrátí, jestliže ho budeme dobře spravovat. Abychom získali totiž dobrou návštěvnost a s ní i opravdové zákazníky, tak to chce věnovat se jeho propagaci. První možností je SEO optimalizace, která stojí určité finance a trvá měsíce, ovšem má následně dlouhodobý účinek.

analýza dat

Na nějaké krátkodobější nalákání návštěvníků, když budeme mít zrovna výprodej můžeme využít PPC, jehož výsledky jsou vidět za krátkou dobu. Avšak vždy je třeba správná optimalizace, abychom dostali za investované peníze co nejvíce.

Vyhledávače a email

Jistě jste někdy navštívili nějaký ten vyhledávač zboží jako je Heureka a podobně. Výhodou je, že si zde můžeme zboží filtrovat a najít podle toho nějaké, které by nám vyhovovalo. Nechybí zde pochopitelně ani popis s jeho fotkami. Navíc jsou zde recenze lidí, kteří si ho přímo zakoupili a používají ho.

zasílání emailů

No a dala je zde možnost podívat se, kde se dá koupit a za kolik. Právě mezi tyto obchody bychom měli dostat i svůj e-shop, aby se nám zvýšily prodeje. Takových zbožových vyhledávačů je více, takže svůj dosah díky nim můžeme jenom zvýšit. Dá se také sáhnout po e-mail marketingu. Jistě Vám e-mail tohoto způsobu někdy přišel, protože Vás má nalákat k nákupu nějakého zboží. Samozřejmě je dobré mít takové e-maily dobře propracované, aby příjemce zaujaly a nehodil je jen tak do koše. Je dobré rozmyslet si pravidelnost zasílání takových sdělení, protože když bude příliš časté, tak ho moc lidí odebírat nebude.